loading...

مجله پیام سرا

خرید روسری را در مدل کلاسیک یا مجلسی می‌توان به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کرد و از کیفیت و زیبایی آن بهره‌مند شد.

بازدید : 49
يکشنبه 16 مهر 1402 زمان : 15:30

روسری یکی از انواع البسه و پوشش مخصوص خانم‌ها در هر سن و سالی می‌باشد که در طرح و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شود و در کشورهای اسلامی و مسلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.از آن برای پوشش سر و گردن می‌توان استفاده کرد و در برندهای مختلف در داخل کشور تولید شده یا به صورت محصول وارداتی عرضه می‌شود.

انتخاب و خرید روسری در استایل و تیپ افراد نقش مهمی دارد و با توجه به سلیقه و میزان بودجه باید به خرید بهترین روسری پرداخت.بهترین محصول از دیدگاه هر کسی متفاوت است و مشخصات خاصی دارد اما به طور کلی، یکی از ویژگی‌های روسری خوب، کیفیت آن است.

در واقع هنگام خرید باید محصولی را انتخاب نمود که از نظر کیفی درجه یک باشد و بتوان برای مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار داد.مسلما هر چه میزان کیفیت افزایش یابد، آن گران قیمت تر خواهد بود و برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود.

برای خرید روسری زیبا و مرغوب باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کرده و با توجه به رنگ پوست و چهره، آن را انتخاب کرد.همچنین در هنگام خرید روسری باید جنس، رنگ، سایز و طرح را نیز مد نظر قرار داد و مناسب‌ترین محصول را خریداری کرد.

انواع مدل های روسری

روسری مدل‌های گوناگونی دارد که با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف می‌توان خرید بهترین روسری را تجربه کرد.این پوشش هر روز با طرح‌های جدید وارد بازار می‌شود بنابراین با توجه به سلیقه خود می‌توانید انواع روسری جدید را انتخاب و خریداری نمایید و از زیبایی و کیفیت آن بهره‌مند شوید.

روسری معمولا در مدل‌های سه گوش یا چهارگوش تولید می‌شود که در نوع دوم با تا کردن باید به شکل سه گوش تبدیل کرد تا قابل استفاده باشد.همچنین با توجه به جنس و طرح، در مدل‌های مجلسی یا اسپرت طراحی می‌شود که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

روسری اسپرت برای مصرف روزانه و روسری مجلسی برای مهمانی به کار می‌رود.این محصول در مدل‌های دخترانه و زنانه و با رنگ‌های متنوع تولید می‌شود که با سایز و اندازه کوچک‌تر برای دختر بچه‌ها و در قواره بزرگ برای خانم‌ها مناسب است.

در طراحی روسری بچه گانه معمولا برای جذابیت بیشتر از تصاویر کودکانه با رنگ‌های روشن و شاد استفاده می‌شود.روسری نخی یکی از مدل‌های بسیار رایج در بین خانم‌ها می‌باشد که به دلیل جنس سبک و خنکی که دارد برای روزهای گرم بهار و تابستان بهترین انتخاب است.این پوشش روی سر کاملا ثابت است و لیز نمی‌خورد از این رو، برای استفاده خانم‌ها در زیر چادر هم بهترین گزینه می‌باشد.

ابعاد و سایز روسری یکی از عوامل مهمی است که منجر به تولید مدل‌های مختلف می‌شود به عنوان مثال روسری قواره بزرگ، متوسط و کوچک با کاربردهای مختلف در بازار وجود دارد.مدل‌های دیگری که بسیار پر طرفدار هستند شامل روسری ساده، چهارخانه، راه راه، تک رنگ، چند رنگ و غیره می‌شود که هر کدام را در موقعیت خاص می‌توان استفاده کرد.

ویژگی های روسری مجلسی

اگر برای مهمانی و مراسم رسمی قصد خرید بهترین روسری را دارید باید به نکات مهمی توجه نمایید که در ادامه شرح خواهیم داد.انتخاب روسری مجلسی شیک به زیبایی استایل شما در مهمانی کمک بسزایی می‌کند و با آن می‌توانید منحصر به فرد شوید.از پارچه‌های مرغوب و نسبتا گران‌ قیمت برای تولید روسری مجلسی استفاده می‌شود که بسیار باکیفیت و زیبا هستند.

تنوع طرح و رنگ آن فوق‌العاده و بی نظیر می‌باشد و مورد پسند خانم‌های شیک پوش و با سلیقه قرار می‌گیرد.این محصول معمولا از پارچه‌های لطیف مانند حریر، کرپ و ابریشم تهیه می‌شود که علاوه بر زیبایی، از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

روسری مجلسی در قواره بزرگ یا کوچک طراحی می‌شود که نسبت به سایر محصولات گران قیمت تر و با دوام تر می‌باشد.رنگبندی و طرح این روسری بسیار متنوع است و به راحتی می‌توان با لباس خود ست کرد و از هارمونی آن لذت برد.

گاهی اوقات برای زیباتر شدن این روسری، دورتادور آن را با دست می‌دوزند و به روسری دست دوز معروف می‌باشد که بسیار ارزشمند و گران بها است.اگر به دنبال روسری مجلسی با جنس گرم تر هستید روسری ساتن را به شما توصیه می‌کنیم این محصول برای فصل پاییز و زمستان مناسب است.

آن را می‌توانید با توجه به محل و موقعیت استفاده به صورت تک رنگ یا ترکیبی از رنگ‌های مختلف انتخاب نمایید.گاهی اوقات، افراد برای زیبایی بیشتر آن را در رنگ متضاد با لباس خود انتخاب می‌کنند و این امر به شیک بودن آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

نحوه ست کردن روسری

برای شرکت در مهمانی یا استفاده روزمره، بعد از انتخاب و خرید روسری با جنس خوب، ست کردن روسری با سایر البسه بسیار حائز اهمیت است.شما باید نحوه ست کردن روسری را فرا گیرید تا وقتی وارد مجلسی می‌شوید، همگان مجذوب زیبایی شما شوند و در واقع خاص و منحصر به فرد به نظر آیید.

یکی از روش های ست کردن، انتخاب روسری با طرح و رنگ یکسان با کیف است در واقع این ست با هم فروخته می‌شود و موجب زیبایی بیشتر استایل شما خواهد شد.این ست را هم می‌توانید به صورت آماده از مراکز فروش خریداری نمایید و هم در طرح دلخواه سفارش دهید.

شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید روسری را با مانتو ست کنید یعنی از پارچه مانتو، دوخت روسری را هم سفارش دهید.در مهمانی برای شیک تر بودن، می‌توانید روسری را با لباس خود همرنگ تهیه کنید برای پیراهن بلند یا کت و دامن می‌توانید هم از روسری بلند وهم کوتاه استفاده نمایید.

ست کردن روسری و کفش راه دیگری است که طرفداران بسیار زیادی دارد و برای جشن ها بهترین گزینه می‌باشد.به عنوان مثال اگر روسری شما صورتی رنگ است شما می‌توانید کفش صورتی نیز انتخاب نموده و از زیبایی آن بهره‌مند شوید. روش های ست کردن این سرپوش بسیار متنوع و متعدد است و شما با در نظر گرفتن بودجه می‌توانید آن را انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی خرید روسری

امروزه با افزایش علم و تکنولوژی و به منظور صرفه جویی در زمان، می‌توان از فروشگاه اینترنتی و آنلاین خرید روسری را در اسرع وقت انجام داد.در این روش مدرن، برای خرید بهترین روسری کافیست به سایت های معتبر مراجعه کنید و با مشاهده مشخصات و مقایسه قیمت، محصول دلخواه را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب محل تحویل بگیرید.

در این فروشگاه‌های اینترنتی تمام مشخصات روسری مانند سایز، رنگ، برند، قیمت و غیره بر روی سایت ثبت شده است که خرید را برای شما بسیار راحت و سهل می‌سازد.بدون اینکه از منزل خارج شوید، قادر خواهید بود از مراکز مختلف بازدید نموده و روسری را در رنگ و طرح مد نظر سفارش دهید و با بسته بندی باکیفیت تحویل بگیرید.

از آن جایی که در این نوع خرید، شما در ارتباط مستقیم با فروشنده هستید به راحتی می‌توانید سوالات خود را درباره محصول مورد نظر بپرسید و سپس با آگاهی کامل سفارش خود را ثبت کنید.اطلاعات در این مراکز اینترنتی، کاملا به روز هستند و کاهش یا افزایش قیمت در آن اعمال می‌شود.

در هنگام سفارش روسری، باید هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید و آدرس پستی خود را به طور دقیق ذکر کنید تا فروشنده بتواند برای شما ارسال کند.اکثر فروشگاه‌های اینترنتی، مرجوعی یا تعویض ندارند از این رو، در هنگام ثبت سفارش باید دقت کنید.

در این روش به راحتی می‌توان از مراکز فروش شهرها و کشورهای دیگر نیز خرید کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید به صورت عمده یا جزیی آن را سفارش دهید بدون اینکه حضوری به فروشگاه مراجعه نمایید.

قیمت روسری در فروشگاه اینترنتی

برای خرید بهترین روسری باید به فاکتورهای خاصی توجه نمود یکی از آن‌ها، قیمت روسری است در واقع روسری خوب معمولا گران قیمت می‌باشد.اما قیمت این محصول نیز ثابت نمی‌باشد و تحت تاثیر عوامل مختلفی، تغییر می‌کند و نوسان دارد.

جنس روسری یکی از مهمترین عواملی است که در تعیین قیمت نقش مهمی دارد به عنوان مثال روسری حریر نسبت به روسری نخی گران قیمت تر است و برای آن باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت گذاری، برند و مارک روسری است.اگر روسری به عنوان یک محصول صادراتی از کشورهای دیگر خریداری شود قطعا گران تر خواهد بود چون هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن افزوده می‌شود.

در صورتی که آن را به صورت کلی و عمده خریداری نمایید مسلما نسبت به خرید جزیی و تکی ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه خواهد بود.از موارد دیگری که بر قیمت روسری تاثیر دارد می‌توان به طرح و رنگ اشاره کرد اگر متقاضی خرید روسری با طرح خاص و ویژه باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ابعاد و سایز روسری نیز بر افزایش یا کاهش قیمت آن بی‌ تاثیر نیستند و سایز مینی نسبت به روسری قواره دار، ارزان تر است.همان طور که در این مقاله اشاره کردیم، روسری از دیرباز تا کنون به عنوان پوشش سر برای خانم‌ها استفاده شده است و با طرح، رنگ و ابعاد مختلف تولید می‌شود و با قیمت‌های مختلف عرضه می‌گردد.

روسری را در مدل کلاسیک یا مجلسی می‌توان به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کرد و از کیفیت و زیبایی آن بهره‌مند شد.خرید اینترنتی این محصول، امروزه بسیار پر رونق و رایج است و به دلیل عدم مراجعه حضوری به فروشگاه طرفداران زیادی دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 154
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 759
  • بازدید سال : 8054
  • بازدید کلی : 38900
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی